November 20, 2014

O mnie


Kawy? Herbaty? Zapraszam na spotkanie z szeroko pojętą kulturą.

Nazywam się Kasia Fiołek. Zawodowo jestem związana z edukacją. Filolog polski i filmoznawca z wykształcenia. Interesuje mnie historia i kultura amerykańska, popkultura od Elvisa po "Przyjaciół". Bywam w narkotycznym ciągu oglądania filmów i seriali. Jedne po drugich. Czytam zasadniczo wszystko. Od poezji, esejów, przez biografie, beletrystykę po reportaż i literaturę dla najmłodszych.

Prywatnie jestem mamą siedmiolatki i czterolatka. Piję hektolitry czarnej kawy (jak w dobrym szwedzkim kryminale). Prawie zawsze w trampkach.
Fotografuję. Ubieram w słowa.





Tak wyglądałby gabinet pracy twórczej, gdybym posiadała gabinet. Jakikolwiek. :-)



Zdj. z Pinterest



Można pisać na adres:

2 comments:

  1. Ależ trafiłam na blog.
    Kawa, no ba, te magiczne nasionka, które najpierw zjadano z masłem i solą...

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Brulion kulturalny , Blogger