March 01, 2015

Chatka pełna bajek



Teatralna jazda bez trzymanki. Dla dzieci i ich rodziców.
Teatr Improwizacji AFRONT przygotował w warszawskim Centrum Zarządzania Światem świetne przedstawienie o bajkach, którym trzeba pomóc się STAĆ. Trzeba je wymyślić i opowiedzieć, wszystko przy żywym udziale małej wzrostem, ale wielkiej wyobraźnią publiki. Bo aktorzy mają przygotowany tylko wstęp. Wielkie ukłony dla refleksu grających, bo akcja robiła takie wolty, że naprawdę trzeba tęgiej głowy, by całość zaplatać w spójną opowieść. Za każdym razem jest grana inna bajka. Choć na naszym przedstawieniu było i tak w sumie całkiem prosto - był rycerz, smok, księżniczka i król. Po przedstawieniu rozmawiałam chwilę z jednym z aktorów  - Radkiem Mazurem i przyznał on, że największy zgryz zespól miał, gdy dzieci z Podlasia zażyczyły sobie bajkę o Podlasiu, a jej głównym bohaterem miał być samochód. ;-)
Był to jeden z najlepszych spektakli teatralnych dla dzieci, na jakim byliśmy. Jeśli nie najlepszy. Polecamy!!! Plus kawa w CZŚ jest naprawdę pyszna.

3 comments:

  1. Zgadza się grupa Afront jest świetna, nie byłam co prawda na przedstawieniu dla dzieci, bo dzieci niestety małych nie mam, ale oglądałam kilka przedstawień dla dorosłych i te też są godne polecenia gwarantują wieczór dobrej zabawy.

    Ewa

    ReplyDelete
  2. Bardzo bym chciała wybrać się na przedstawienie dla dorosłych. :-)

    ReplyDelete
  3. Polecam Teatr Improwizacji Afront niesamowite wieczory spędziłam będąc na ich spektaklach! Grają w Warszawie, można ich na fb znaleźć :-)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Brulion kulturalny , Blogger