April 25, 2016

Znani pisarze i ich biurka

Biurko to taki mój fetysz. Może dlatego, że żadnego nie posiadam. A marzy mi się jak nie wiem co własny gabinecik z biureczkiem. Dlatego dziś zapraszam do podglądania. Znani pisarze przy swoich biurkach. Jakże różne! Przy którym czulibyście się jak u siebie? Ja chętnie dosiadłabym się albo do Millera, albo do Sontag.

Agatha Christie

Charles Bukowsky

Biurko Charlotte Bronte. 

Stephen King.

Charles Dickens.

William Faulkner.

Roald Dahl.

Ernest Hemingway

Henry Miller

Ian McEwan

Stanisław Lem

 Susan Sontag

Tennessee Williams

Ursula Le Guin

Tom Waits (co prawda nie pisarz klasyczny, ale artysta pełną gębą)

T.S. Eliot

 Tomasz Mann

Nigella Lawson


Zdjęcia zaczerpnęłam ze stron: TU i TU.

3 comments:

  1. Dziękuję za ten obrazkowy i obrazowy wpis. :-) Choć w takowych zwykle nie gustuje...

    ReplyDelete
  2. Cała przyjemność po mojej stronie. :-)

    ReplyDelete
  3. Najlepiej byłoby mi u Henry'ego Millera i Nigelli Lawson:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Brulion kulturalny , Blogger