May 05, 2016

20 x Audrey

Wczoraj urodziny obchodziłaby Audrey Hepburn. Moja ulubienica - klasa i talent, uroda i wdzięk, styl i skromność. Na palcach jednej ręki można policzyć aktorki o takim magnetyzmie. 
Zakochałam się w Audrey wieki temu, w ogólniaku zbierałam jej zdjęcia, wycinałam je z gazet i magazynów. Dziś namiętnie śledzę stronę Rare Audrey Hepburn, która regularnie publikuje mniej znane zdjęcia gwiazdy. A teraz, w ramach małego tribute, pokażę Wam 20 fotografii, jakich, zakładam, w większości w ogóle nie znacie. Wszystkie pochodzą z wyżej wymienionej strony.
P.S. Nie wiem, ile razy widziałam "Śniadanie u Tiffany'ego". :-) Pewnie z dziesięć. 
P.P.S. Nie omieszkam zamieścić recenzji uroczej książki "Audrey w domu". 

 1.

2.

 3.

4.

 Przerywnik. :-)

5.

6.

 I jeszcze przerywnik. :-)

 7.

8.

 9. Czesanie na planie "Rzymskich wakacji".

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

 20.

Mam nadzieję, że się podobało. Niniejszym kończę triadę zdjęciowych wpisów. 


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2016 Brulion kulturalny , Blogger