December 08, 2016

Nowa książka Elif Shafak

To jest zapowiedź literacka na styczeń. :-) Dlaczego o niej piszę? Po pierwsze - niedawno czytałam książkę tureckiej autorki Elif Shafak pt."Sufi" i bardzo mi się podobała ta przepiękna baśń z derwiszami w tle. Po drugie - to będzie książka o tożsamości, który to problem, zwłaszcza po lekturze Zygmunta Baumana, bardzo mnie frapuje. Po trzecie - kochani, warto było czekać, nie zasypywać Was recenzjami kryminałów i romansów tylko po to, by nabijać tu liczby i podnosić statystykę, warto było wybierać literacko mądrze i ... czekać. Dlatego bardzo jestem wdzięczna, że tak zacne wydawnictwo jak krakowski "Znak", wydawnictwo, o jakim nie śmiałam do końca marzyć, dostrzegło mnie wśród sporego tłumku książkowych blogerów i wybrało mnie na recenzenta nowej powieści Shafak. No, to tyle autopromocji na dziś. :-)


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2016 Brulion kulturalny , Blogger